GDW Anhængertræk fast med påskruet kuglehoved - HONDA CR-V II
GDW Anhængertræk fast med påskruet kuglehoved - HONDA CR-V II
- Anhængerlast: 1500 kg
- Kugletryk: 100 kg
- egnet til HONDA CR-V II
- Fremstillingsår 09.01 - 03.07
- ca. 90% positive bedømmelser
- Top-kvalitet
- hurtigt leveret
- 1A-rådgivning
- Køretøjstilbehør: til køretøjer uden reservehjul på bagklap, til køretøjer med reservehjul på bagklappen
Prisbevidste bilister med en HONDA CR-V II foretrækker det faste anhængertræk med det påskruede kuglehoved. Det fremstilles af GDW og står for lang holdbarhed og en attraktiv pris. Det faste, skruemonterede system T45 fra GDW er billigt og velegnet for ejere af en HONDA CR-V II. Trækket er som alle træk af denne art konstrueret til at holde længere ved konstant brug.
Kendetegnet på dette anhængertræk er en anhængerlast på maksimalt 1500 kg og et kugletryk på 100 kg. GDW har angivet D-værdien til 9 kN.
Det er ikke nødvendigt at lave udskæring i kofangeren for at montere anhængertrækkets kuglestang.
I vores kategori "Cykelholdere" finder du også passende transportløsninger til anhængertrækket på din HONDA CR-V II.
Til dette produkt modtager du en udførlig monteringsvejledning fra producenten GDW. Ved dyppelakering af et anhængertræk dyppes det i en særlig modstandsdygtig lak, der beskytter det permanent mod korrosion.
Det faste anhængertræks kuglehoved kan påvirke parkeringshjælpens sensorer. Hvis kuglehovedet er inde i registreringsområdet, kan det være en permanent hindring ved bakning. Læs anvisninger og forskrifter fra producenten vedrørende eftermontering af anhængertræk i køretøjets instruktionsbog.
Her finder du monteringsvejledninger på forskellige sprog, afhængig af produktet supplerende monteringshjælp og ekstra billedmateriale, der gør det endnu lettere for dig at montere/påbygge produktet.
Den japanske koncern Honda er grundlagt i 1948 og producerer foruden biler også motorcykler og påhængsmotorer. Honda er markedets største producent af motorcykler og har også stor succes inden for motorsport. Denne automobilproducent, som har hovedsæde i Tokyo, er ligesom Toyota blandt de få uafhængige bilproducenter, som klarer sig uden investormidler eller fusionering.
-
Honda CR-V II (RD_)
-
BilmodelEffektFremstillingsår
-
- Bilmodel
- Honda CR-V II (RD_) 2.0
- Effekt
- 112 kW / 152 hk
- Fremstillingsår
- 03.02 - 09.06
-
- Bilmodel
- Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5)
- Effekt
- 110 kW / 150 hk
- Fremstillingsår
- 09.01 - 03.07
-
- Bilmodel
- Honda CR-V II (RD_) 2.2 CTDi (RD9)
- Effekt
- 103 kW / 140 hk
- Fremstillingsår
- 02.05 - 09.06
-
- Bilmodel
- Honda CR-V II (RD_) 2.4 4WD (RD7)
- Effekt
- 119 kW / 162 hk
- Fremstillingsår
- 09.01 - 12.06
-
- Bilmodel
- Honda CR-V II (RD_) 2.4 Vtec 4WD (RD7)
- Effekt
- 118 kW / 160 hk
- Fremstillingsår
- 09.01 - 09.06
-