Oris Anhængerbuk med 2-huls-flangekugle - PEUGEOT BOXER Chassis
Oris Anhængerbuk med 2-huls-flangekugle - PEUGEOT BOXER Chassis
- Anhængerlast: 2215 kg
- Kugletryk: 150 kg
- egnet til PEUGEOT BOXER Chassis
- Fremstillingsår 03.94 - 04.02
- ca. 90% positive bedømmelser
- Top-kvalitet
- hurtigt leveret
- 1A-rådgivning
- Køretøjstilbehør: til køretøjer uden naturgasdrift (CNG)
- Udelukkelse af model: 4WD
Den 2-huls anhængerbuk fra Oris leveres, så den passer til din PEUGEOT BOXER Chassis . Denne anhængerbuk med 2-huls systemet 2LFHV fra Oris er særdeles velegnet til din PEUGEOT BOXER Chassis . Da 2-huls flangekuglen kan indstilles i højden, har du mulighed for at indstille denne anhængerbuk individuelt til din anhænger eller bruge den til flere anhængere med forskellig højde.
Kendetegnet for dette anhængertræk er, at det kan klare et kugletryk på 150 kg og en anhængerlast på op til 2215 kg. Den maksimale D-værdi ligger ifølge Oris på 13.3 kN.
Ved montering af anhængertrækket skal kofangeren ikke ændres.
Dette PEUGEOT BOXER Chassis anhængertræk er beregnet til at bære en cykelholder. Tilbud på dette finder du i kategorien "Cykelholdere". Dette anhængertræk fra Oris monteres af PEUGEOT som originaludstyr og opfylder dermed de højeste kvalitetsstandarder og det med garanti til den bedste pris.
Producentens detaljerede monteringsvejledning Oris er vedlagt dette produkt. Vha. en moderne, elektrokemisk katode-dyppelakering coates anhængertrækkets metaloverflade med epoxyharpikser for at beskytte den mod korrosion og få et førsteklasses, glat udseende. Disse vandopløste epoxyharpikser skader ikke miljøet. De hæfter på overfladen vha. elektrisk spænding og indbrændes derefter ved ca. 200°C.
Parkeringshjælpen kan registrere denne 2-hullers anhængerbuk som en forhindring ved bakning, hvis den befinder sig i sensorernes registreringsområde. Du skal følge oplysningerne og de vejledende værdier fra bilproducenten i bilens instruktionsbog, når du vil montere et anhængertræk.
Her finder du monteringsvejledninger på forskellige sprog, afhængig af produktet supplerende monteringshjælp og ekstra billedmateriale, der gør det endnu lettere for dig at montere/påbygge produktet.
Peugeot regnes for at være det ældste bilmærke. Virksomheden har hovedsæde i den franske hovedstad, Paris, og udgør sammen med Citroën den ansete PSA-gruppe. I alt er 200.000 medarbejdere ansat hos Peugeot.
-
Peugeot BOXER Chassis (ZCT_)
-
BilmodelEffektFremstillingsår
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 1.9 D
- Effekt
- 51 kW / 69 hk
- Fremstillingsår
- 03.94 - 04.02
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 1.9 TD
- Effekt
- 68 kW / 92 hk
- Fremstillingsår
- 07.94 - 04.02
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 1.9 TD
- Effekt
- 66 kW / 90 hk
- Fremstillingsår
- 06.94 - 04.02
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 2.0
- Effekt
- 81 kW / 110 hk
- Fremstillingsår
- 12.01 - 04.02
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 2.0 i
- Effekt
- 80 kW / 109 hk
- Fremstillingsår
- 06.94 - 04.02
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 2.5 D
- Effekt
- 63 kW / 86 hk
- Fremstillingsår
- 03.94 - 04.02
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 2.5 TD
- Effekt
- 76 kW / 103 hk
- Fremstillingsår
- 03.94 - 12.97
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 2.5 TDI
- Effekt
- 79 kW / 107 hk
- Fremstillingsår
- 01.97 - 04.02
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 2.8 D
- Effekt
- 64 kW / 87 hk
- Fremstillingsår
- 01.99 - 02.02
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 2.8 HDI
- Effekt
- 94 kW / 128 hk
- Fremstillingsår
- 11.00 - 04.02
-
- Bilmodel
- Peugeot BOXER Chassis (ZCT_) 2.8 HDi
- Effekt
- 93 kW / 126 hk
- Fremstillingsår
- 10.00 - 11.01
-