Vores medarbejdere præsenterer sig
Vi tager imod din bestilling, hjælper dig med gode råd og giver oplysninger om leveringstider. Desuden besvarer vi prisforespørgsler, der er specielt afstemt efter din bil, eller hjælper videre, hvis du har monteringsproblemer. Vi er altid klar, uanset om det er før eller efter dit køb.
Service-hotline
















Returnering
Vi behandler dine returordrer telefonisk og er i kontakt med afhentningstjenesten angående afhentning af varerne i dit hjem. Når varerne er modtaget og inspiceret, fastsætter vi tilbagebetalingsbeløbet.







Teknik-helpline
Vi rådgiver dig først og fremmest om tekniske problemer og hjælper dig med spørgsmål om montering. Med vores praktiske erfaring fra forskellige værksteder er vi den perfekte rådgiver vedr. anhængertræk og montering. Når vi monterer anhængertræk i vores RMPs, fjernkoder vi køretøjet.









E-handel
Vi har specialiseret os i at optimere og løbende forbedre vores online shop. Det ligger os derfor meget på sinde at give dig en brugervenlig købsoplevelse. Gennem vores sociale medier eller vores nyhedsbrev, som vi også redigerer internt, har du altid adgang til de seneste nyheder om Rameder.



Indkøb
Vi er ansvarlige for at vedligeholde alle vores varer i online-shoppen. Desuden holder vi altid øje med vores lagerbestand af varer og analyserer markedet for potentielle nye producenter og produkter med henblik på at udvide vores sortiment løbende.







Bogholderi
Vi er ansvarlige for alle aktiviteter i forbindelse med løn, omkostninger og økonomi. Andre opgaver omfatter udarbejdelse af lønsedler og udarbejdelse af månedlige og årlige regnskaber i overensstemmelse med handelsloven.








DET
Vi støtter fortrinsvist hele virksomheden, når der er tekniske problemer og vanskeligheder. Desuden er vi ansvarlige for at administrere vores forskellige systemer, vedligeholde varestyringssystemet SAP og administrere vores interne hardware og software.







Lager



















Elever


