GDW Anhængertræk fast med påskruet kuglehoved - PEUGEOT 508 SW II
GDW Anhængertræk fast med påskruet kuglehoved - PEUGEOT 508 SW II
- Anhængerlast: 2000 kg
- Kugletryk: 90 kg
- egnet til PEUGEOT 508 SW II
- Fremstillingsår 09.18 -
.png)
- ca. 90% positive bedømmelser
- Top-kvalitet
- hurtigt leveret
- 1A-rådgivning
Prisbevidste bilister med en PEUGEOT 508 SW II foretrækker det faste anhængertræk med det påskruede kuglehoved. Det fremstilles af GDW og står for lang holdbarhed og en attraktiv pris. Med system T45 tilbyder GDW et fast, skruemonteret anhængertræk til PEUGEOT 508 SW II, som er prisbilligt og gennemprøvet. Som for alle anhængertræk af denne type er der også her lagt vægt på lang levetid og stor belastningsevne.
Kendetegnet for dette anhængertræk er, at det kan klare et kugletryk på 90 kg og en anhængerlast på op til 2000 kg. Producenten GDW angiver en D-værdi på 10.5 kN.
Dette anhængertræk forudsætter, at der laves en udskæring i den skjulte del. I monteringsvejledningen finder du både en skæreskabelon og udskæringsmålene til kofangeren. Stikdåseholderens nedklapningsfunktion muliggør, at anhængertrækkets stikdåse kan svinges ind bag kofangeren, når det ikke bruges.
Du må også gerne besøge vores kategori "Cykelholdere", da dette PEUGEOT 508 SW II anhængertræk er egnet til at transportere en cykelholder.
Til dette produkt modtager du en udførlig monteringsvejledning fra producenten GDW. Ved dyppelakering af et anhængertræk dyppes det i en særlig modstandsdygtig lak, der beskytter det permanent mod korrosion.
Det faste anhængertræks kuglehoved kan påvirke parkeringshjælpens sensorer. Hvis kuglehovedet er inde i registreringsområdet, kan det være en permanent hindring ved bakning. Læs anvisninger og forskrifter fra producenten vedrørende eftermontering af anhængertræk i køretøjets instruktionsbog.
Her finder du monteringsvejledninger på forskellige sprog, afhængig af produktet supplerende monteringshjælp og ekstra billedmateriale, der gør det endnu lettere for dig at montere/påbygge produktet.
Den franske PSA-gruppe er sammensat af Citroën og Peugeot, og sidstnævnte regnes for at være det ældste bilmærke. Virksomheden, der i dag har cirka 200.000 medarbejder, har hovedsæde i Paris.
-
Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_)
-
BilmodelEffektFremstillingsår
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 1.5 BlueHDi 130
- Effekt
- 96 kW / 131 hk
- Fremstillingsår
- 09.18 -
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 1.6 PureTech 180
- Effekt
- 133 kW / 181 hk
- Fremstillingsår
- 09.18 -
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 1.6 PureTech 225 (F45GGR)
- Effekt
- 165 kW / 224 hk
- Fremstillingsår
- 09.18 -
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 1.6 THP 165 (F45GYV)
- Effekt
- 121 kW / 165 hk
- Fremstillingsår
- 09.18 -
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160
- Effekt
- 120 kW / 163 hk
- Fremstillingsår
- 09.18 -
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 180
- Effekt
- 130 kW / 177 hk
- Fremstillingsår
- 09.18 -
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) Hybrid 224 (F45GQU)
- Effekt
- 133 kW / 181 hk
- Fremstillingsår
- 08.19 -
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) Hybrid 224 (F45GQU)
- Effekt
- 165 kW / 224 hk
- Fremstillingsår
- 08.19 -
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT)
- Effekt
- 147 kW / 200 hk
- Fremstillingsår
- 01.21 -
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT)
- Effekt
- 265 kW / 360 hk
- Fremstillingsår
- 01.21 -
-
- Bilmodel
- Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PureTech 130
- Effekt
- 96 kW / 131 hk
- Fremstillingsår
- 06.20 -
-